2013. november 2., szombat

Part 40. Justin, wait!

Sziasztok! :) Elérkeztünk a 40. részhez! :) Köszönöm az előző részhez a komikat és a pipákat!♥ Úgy szintén köszönöm a 15 feliratkozót és a +13.000 megtekintést!♥ Szeretnék mindenkinek utólag "Happy Halloween"-t kívánni! :) Remélem jól telt az őszi szünetetek! :) Legközelebb jövő szombaton jelentkezem! :) Jó olvasást a részhez! ^^


...Remek! Most már Austin is rám van kattanva...még jobban.
Úgy döntöttem, még ezelőtt 10 perccel, hogy meglátogatom Justint, amit most meg is teszek.

A házukhoz közel érve megpillantottam egy fekete autót. Talán az orvos? Valami történt Justinnal? Nem, azért az orvosoknak nincs ilyen kocsijuk...Majd mindjárt kiderül.
Becsengettem, majd Pattie nyitott ajtót.
- Szia Carly!- üdvözölt.
- Szia!- követtem példáját.- Öm..Pattie! Ez kinek a kocsija?
- Jaj, drágám! Nem fogod elhinni, de Selena autója..
Mi?! Már megint mit keres itt ez a nő?! Nyugi! Nem leszek féltékeny..Biztos..Csak beszélgetnek.
- De..Mégis minek van itt ez a...- fejeztem be gondolatban a mondatomat.
- Nem tudom. Állítólag megakarja nézni, hogy Justin jól van-e. De nekem ez nem stimmel.- magyarázta Patt.
- Felmegyek!
- Csak nyugodtan!- mosolygott.
Justin szobájához érve, elterveztem, hogy hallgatózni fogok. És a hangok sikeresen átszűrődtek.
- Justin..Én még mindig nagyon szeretlek!
- De már megmondtam, hogy köztünk nem lesz többet semmi!- fejezte ki magát érthetően Justin, amit úgy hallottam Gomez kisasszony, nem tud felfogni.
- De Justin! Nem tudlak kiverni a fejemből!- magyarázta tovább.
Várjunk csak! Nagyon szeretlek....Nem tudlak kiverni a fejemből?! Ezt akárhogyan is mondom, Austin szavai ezek! Ezt Austin mondta nekem nagyjából 20 perce. Csak nem az van, amire gondolok?! Szövetkeztek?!
- Selena! Légy szíves! Semmi kedvem nincs téged hallgatni!
- Justin ne legyél hozzám ilyen kegyetlen! Tudom...És te is tudod, hogy legbelül szeretsz még!
- Nem, már nem! És tudod miért?! Mert becsaptál!
Még a civakodásukat hallgattam, azon gondolkodtam, hogy megzavarjam őket, vagy sem.
- Justin...
- Elmennél végre?!- emelte fel a hangját Jus. Upsz! Selenanak nincs jó napja..Ahogy Autinnak sem.
- Jó, oké..Elmegyek! De tudd, hogy nagyon szeretlek!
Hát ezt összehoztam! Most merre menjek?! Meglát, hogy hallgatóztam, biztos, hogy kitör a 3. világháború.
Gyorsan lejjebb mentem pár lépcsőfokot, és úgy tettem, mintha most jönnék fel. Hogy nekem milyen eszem van!
Miss Gomez kilépett az ajtón, majd egy ravasz vigyor jelent meg a képén.
- Azt hiszem valakinek rossz napja lesz!- mondta.
- Miért is?
- Justinnak azt adtam be, hogy megcsalod! És még el is hitte! Jobb, ha nem mész be!
- Ne hogy azt hidd, hogy elhiszem!- mondtam egy gúnymosoly kíséretében. Miket nem talál ki!
- Én szóltam!- indult meg.- Ja! És Justin még mindig istenien csókol!
- Hülye ribanc!- mondtam halkan, de épp elég hangos volt, hogy meghallja.
- Mit mondtál?
- Hogy hülye ribanc!- mosolyogtam.
- Hülye ribancnak neveztél?- húzta fel a szemöldökét.
- Mi a baj? Nem voltam világos?! Akkor elmondom érthetőbben! Hülye ribanc!- artikuláltam az utolsó mondatom, amit nem igazán kellett volna, mert nekem esett.
- Majd adok én neked, te hülye ribanc!- tépte a hajamat. Jó..Ha így állunk! Majd én a haját kezdtem el tépni.
- Ti már megint mi a faszt csináltok?!- jött ki idegesen Justin.
Hoppá...
Egyből elengedtük egymást, majd mindketten Justinra néztünk.
- A múltkor nem voltam világos?! Megmondtam, hogy nem akarok több vitát!- mondta mérgesen. Fogadok, hogy megint én leszek a szar ember. Szinte biztos voltam benne, hogy engem küld el.
- Leribancozott.- mutogatott rám Gomez.
- De most te kezdted a verekedést!- vissza én.
- Engem nem érdekel, hogy ki mit csinált! De megmondtam, hogy az én házamban nem lesz verekedés!
Kellett nekem ribancozni...Miért nem tudtam elengedni a fülem mellett?
Justin folyamatosan engem nézett, majd egy mondatba kezdett, amitől egy pillanatra a szívem leállt.
- Most menj el...Selena!- nézett rá.
- Mi? De miért én? Hisz...
- Azt mondtam menj el!
- Ezt még megbánod, te ribanc!- nézett rám, majd elindult lefelé a lépcsőn.
- Ha ártani mersz neki...Te jársz rosszul!- mondta Justin, közben megfogta a kezem.
Selena meghallgatta mondandóját, de nem fordult meg. Mikor Justin végzett, elment.
- Ne haragudj, de olyanokat mondott...
- Nem haragszom édes!- ölelt meg.
- Utálom ezt a nőt!
- Nyugi!- adott egy puszit a fejem tetejére.
- Egy pillanatra azt hittem, hogy engem küldesz el..megint.- gondoltam vissza a múltkori esetre.
- Nem, dehogy! Tanultam a hibámból, hisz akkor is majdnem elvesztettelek!
- Különben..Hallottam miket mondott neked...És az a furcsa, hogy Austin is ezekkel a szavakkal keresett meg a mi nap.
- Komolyan?
- Igen...És azt mondta, hogy vissza fog szerezni!
- Azt nagyon kétlem, mert tőlem nem szabadulsz egykönnyen!- mosolygott.
- Remélem is, hogy nem engedsz el!- adtam neki egy csókot.
Még egy darabig beszélgettem Justinnal, majd olyan 5 óra felé elindultam.
Épp, hogy elhagytam a házat, egy ismerős hangot hallottam meg.
- Carly!- mondta a nevem.
Mikor hátra néztem Austin jött utánam. Már megint mit akar?!
- Austin..Te meg mit akarsz?
- Csak érted jöttem!
- É-értem? De minek jöttél értem?
- Igen, szerelmem! Elviszlek valahova!
- De..mi? Mégis hová?
- Az legyen meglepetés!- mosolygott.- Gyere! Ott a kocsim!
- De Austin! Én nem megyek sehova sem!- rántottam ki magam szorításából.
- Kérlek! Egész nap ezen dolgoztam, csak hogy neked örömöt okozzak!
- De én nem akarok menni!- ellenkeztem továbbra is.
- Kérlek! Megígérem, hogy hamar végzünk!- húzott magával, míg a kocsijához nem értünk. Ott beültetett az anyósülésre. Amilyen gyorsan történt ez az esemény, olyan gyorsan is ment el a kép...Ugyan is valaki hátulról egy kendőt nyomott a számhoz és elájultam...az utolsó szavak, amiket hallottam Austin szájából:
- Most már szabad az út Justinhoz, drága!- és teljesen elájultam.

* Pár órával később *
Egy ágyon ébredtem. Sajnos elég sok minden kiesett, szóval azt sem tudom, hogy kerültem ide. Az éjjeli szekrényen elhelyezett órára pillantottam, ami (reggel) háromnegyed 8-at mutatott. (?) Mi a fene történt?
Óvatos léptekkel megindultam a földszint felé. Mikor az edénycsörömpölések hangja elvezettek a konyhához, megpillantottam Austint.
- Austin! Hol vagyok?
- Hát nálam!- mosolygott.
- És...Miért raboltál el?- kérdeztem a fejem fogva, ami iszonyatosan fájt.
- Ez vicces!- nevetett a hasát fogva.
- Mégis mi olyan nevetséges?- néztem még mindig fapofával.
- Én nem raboltalak el! Egy elég szenvedélyes éjszakán vagyunk túl.- mosolygott sunyin.
- Micsoda?- kerekedtek ki a szemeim.
- Jól hallottad! Tegnap este eljöttél hozzám, és mint egy vadmacska letepertél, és..hát...megtörtént!- mosolygott, még mindig.
- Na jó! NEM! Ez..Ez nem igaz! Mi nem....
- Pedig de! És ha emlékeznél, tuti, hogy most csak jó dolgokat mesélnél.
- Te szemét!- kiabáltam, majd a bejárati ajtó felé vettem az irányt. Gyorsan kinyitottam, majd futni kezdtem.
- Carly! Carly, hova mész?- kiabált utánam, de Justin házáig meg sem álltam.
A csengőt nyomogattam, mint egy idióta.  Pattie ajtót nyitott.
- Hol van Justin?
- Fent van!- mondta és már rohanni is kezdtem.- Carly! Mi történt?- kérdezte, de rá sem figyeltem.
Berontottam Biebs szobájába, aki éppen öltözködött.
- Justin!- öleltem meg, majd sírni kezdtem.
- C-Carly! Mi történt?- ölelt meg Ő is.
- Nem tudom..
- Hogy, hogy nem tudod?
- Tegnap eljöttem tőled, majd ma reggel Austinnál ébredtem, aki azt mondta, hogy lefeküdtem vele..de..én nem emlékszem rá...- meséltem mind ezt sírva.
- Az a szemét!- vágta be a szekrénye ajtaját, majd elviharzott.
- Most meg hová mész?- mentem utána.
- Megölöm Austint...Utána meg Selenat!- mondta egy kis hatásszünet után.
Ó te jó ég! Szóval Selena erre utalt, amikor azt mondta, hogy "Ezt még megbánod...!" Hát persze! Elakarnak szakítani egymástól minket!- gondolkodtam.
- Justin! Justin, várj!- mondtam, mire Ő megfordult.- Selena erre a dologra utalt tegnap, amikor azt mondta megbánom! 
- Ezzel..Meg mit akarsz mondani, édes?
- Hát...Hogy ők ketten kitervelték, hogy úgymond elrabolnak, majd elhitetik velünk, hogy én lefeküdtem Austinnal, és ezáltal mi szakítsunk! És Austin megszerez engem, Selena pedig téged!- magyaráztam.
- Eggyel több ok, hogy megöljem őket!- szállt be a kocsiba, én pedig követtem példáját. Azért akármekkora szemetek voltak velünk, még sem hagyhatom, hogy Justin hülyeséget csináljon.
Nagyjából 5 perc múlva oda is értünk. Juss feltépte a kocsi ajtót, majd elindult az ajtó felé. Berúgta, mint a filmekben, majd nem kicsit meglepődtünk mind a négyen...Ugyan is Austin és Selena éppen csókolóztak.

Hát nem lett az a "Húúú, de nagyon jó rész!", de most ennyi tellett tőlem. :s :) Következő részben MINDEN kiderül, hogy igazából mi is volt! :) Azért remélem tetszett valamennyire és összejön 2-3 komi! :) Jövőhét szombaton új rész várható! :) 
u.i.: Ne felejtsétek el hétfőn a #MusicMondays-t! New music: #BadDay  :) Remélem várjátok! :)♥

1 megjegyzés:

  1. Jaaaj de...Wááááh *-*
    Austin: rohadj meg...
    Selena: Őszinte részvétem...szánalmas vagy
    Carly: Ne hagyd, hogy becsapjanak..
    Justin: az erőszak nem megoldás...de csináld ahogy jónak láttod:))
    Na igen ez róluk a véleményem (persze C. és J. pózitívum:)) ) :DD Justinnak és Carlynak együtt kell lenni...Selena meg Austin elmehet melegebb éghajlatra:DD
    Nagyoon vááárom a kövit:))

    VálaszTörlés