2013. november 9., szombat

Part 41. Thank You Scoo!

Sziasztok! :) Először is köszönöm a komit/pipákat!♥ Másodszorra: Egy nem túl jó hírrel kell szolgálnom...A blog befejeződik! Mielőtt írnátok...Tudom, tudom, hogy azt írtam, hogy "egyenlőre soha" nem fejezem be, de változtak a terveim: azt hittem lesz még ötletem, de már kezdek kifogyni. A utolsó rész 42. lesz. Szóval még ez és még egy rész lesz, azaz jövőhét szombaton És...hát...hogy is mondjam: eléggé depis/szomorú lesz.:s Szóval ennyit szerettem volna. DE nem kell aggódnotok azon, hogy be fogom fejezni a blogolást! NEM! Nekem már ez egy hobbi, amit nagyon szívesen csinálok! Sőt! Úgy terveztem, hogy lesz még egy blogom, de azt még meglátom! Addig olvassátok ezt és a másikat! :)  Egyenlőre ennyi! :) De addig élvezzétek ki az utolsó részeket! Jó olvasást! :)
#peace #iloveyouall ♥

...Justin igazából nem azon kapta fel a vizet, hogy smároltak, hanem azon, hogy elraboltak.
- Mit csináltál vele?- nyomta a falnak Austint.
- Mi van? Miről beszélsz?- értetlenkedett, de biztos voltam benne, hogy tudja miről van szó.
- Megdugtad vagy nem?!- kérdezte kissé nem túl szép kifejezéssel Justin.
Austin berezelt, legalább is szerintem, mivel Justin szemei eszméletlen düht árasztottak, így Mahone megadta magát.
- Jó baszki!- rántotta ki magát JB szorításából.- Nem csináltam vele semmit!- adta be a derekát.
Justin válasza, egy jó erős jobbos volt, amitől Austin el is esett.
- Téged meg soha többet nem akarlak látni...ribanc!- nézett Selena-ra.
- Justin..Én...- kezdett bele a mondandójába, de jobbnak látta, ha nem szól, hisz úgy sem hinne neki senki.
Biebs kiviharzott a házból, és nekem annyi időm volt, hogy mindkettőjükre egy lenéző tekintetet vessek, majd Justin után mentem.
- Carly!- szólt utánam Austin, de nem figyeltem rá.
Beszálltam Justin mellé, majd elindultunk. A pár perces út alatt egyikőnk sem szólt semmit. Láttam a kezét, -amelyikkel megütötte Austint- hogy eléggé csúnya. Ha a keze ilyen, akkor milyen lesz Austin képe?! Uh...
Állkapcsa folyamatosan meg volt feszülve, erei nyakán, kezén kirajzolódtak. Ez is miattam van.
Pár perc utazás után megállta a házunknál. Nem nagyon értem, hogy minek hozott haza, de inkább meg sem kérdezem.
- Minden oké?- kérdeztem halk hangon.
- Igen...Csak..Ideges vagyok, és nem szeretném, hogy ha te járnál rosszul a végén.- simította kezét az arcomra, majd adott egy csókot. Miután elváltunk, szorosan megöleltem, ezzel köszönetet nyilvánítottam neki, hogy mindig kiáll mellettem. Kiszálltam a kocsiból, majd végig néztem, hogy hatalmas sebességgel végig hajt az utcán. Bementem, majd leültem a nappaliba, de nem tudtam megnyugodni. Folyamatosan csak az járt a fejemben, hogy mi van ha Justin valami hülyeséget csinál, és valami baja esik. Gondoltam, hogy felhívom, hátha megtudok valamit...De nem volt szerencsém. Csak az üzenetrögzítője volt bekapcsolva.
Édes Istenem! Ha valamit csinál, én nem bocsájtom meg magamnak!
A csengő hangjára lettem figyelmes. Gyorsan odarohantam, majd kinyitottam, de minek?
- Mi a faszt mondtál Justinnak, baszki?- vágta be az ajtót Austin, majd a falnak nyomott.
- Csak az igazat!- mocorogtam.
- Nézz rám! A rohadt pofám fel van dagadva...Mert ez a kibaszott Bieber behúzott!
- Engedj el! Ez fáj!- mocorogtam tovább, mondandóját figyelmen kívül hagyva.
- Ez a hála azért, hogy szerettelek mindennél jobban?
- Nem is szeretsz! Csak elakarsz szakítani Justintól!
- Igen, azért akarlak elszakítani tőle, mert szeretlek, érted? És fáj, hogy vele látlak!- mondta könnyes szemmel.
- Engedj már el!- rántottam ki magam erőteljes szorításából.
- Szeretlek, nem érted?
- Menj innen, vagy szólok Justinnak!- fenyegetőztem.
- És? Mi lesz? Megint behúz egyet? És mit érek el vele? Ugyanúgy szeretni foglak!
- Szerintem nem az öklöst választom!- szólalt meg egy hang Austin mögül.
Amikor Austin megfordult, és én is megpillantottam, elállt a lélegzetem. Justin...Egy pisztollyal?!
- Bieber...E-ezt b-besz-beszéljük meg!- dadogott hátrálás közben Austin.
- Ááá...Ilyenkor beszéljük meg, ugye?- közeledett felé Justin.
- Szerintem ezt t-te sem g-gondoltad át, haver!
- Haver? Egyből a haverod vagyok?
Amit Justinon észrevettem, az olyasmi dolog, amit nagyon ritkán láttam rajta. A szemei...Olyan, mintha szívott volna.
- Justin! Honnan van a fegyver?- kérdeztem tőle.
- Ja..Ezt Lil haverom adta..- pislogott a tárgyra, majd újra Austin volt a célpont.- Szóval...HAVER! Mi az utolsó kívánságod?- húzta meg a ravaszt.
- Bieber! Dögölj meg!- majd Austin is fegyvert rántott. Na jó..Álmodok, vagy mi van?
- Így játszunk?
- Szerintem nagyobb az esélye annak, hogy te fogsz meghalni!- mondta Austin.
- F-fiúk! Szerintem ez nem jó ötlet!- próbáltam beavatkozni.
- Carly..- nézett rám Mahone.- Kuss!- majd vissza Justinra.
- Figyelj, nagy fiú! Ésszel beszélj a barátnőmmel!- ment közelebb Justin.
- Bieber, ha még egyet lépsz kinyírlak!- fenyegetőzött Mahone.
- De előbb engem kell megölnöd!- álltam Justin elé.
- Igen? Én benne vagyok!- mondta.
- Szóval ennyire szeretsz, hogy meg is ölnél?!- húztam az agyát.- Ennyit ér a szerelem?
- Carly..- szólt Justin.
- Most te győztél Bieber! De legközelebb nem leszek kegyes!- mondta Austin, majd elrohant könnyes szemekkel.
Justinra néztem mérgesen, aki nem tudta, hogy mi van.
- Miért szívtál?
- Honnan tudod?- hajtotta le a fejét.
- Akkor vagy ilyen...Mikor drogozol!- mondtam. De nem tudtam rá haragudni, hisz megint megmentett, így egy újabb öleléssel háláltam meg neki.
- Sajnálom..- mondta halkan.


* Pár héttel később *
Szerencsére Austin nem "került" elő azóta. Remélem elment valahova. Justin megígérte, hogy nem nyúl drogokhoz többet. Selena sem jelentkezett azóta, szóval azt hiszem feladták. 
Éppen TV-t néztem, amikor megszólalt a csengő.
- Szia Scoo!- öleltem meg régen látott ismerősöm.
- Szia Carly!- köszöntött Ő is.
- Mi járatban?
- Bejöhetek?- mutogatott be.
- Persze, gyere!- mosolyogtam.
- Nos...- ült le.-...Azt szeretném megkérdezni, hogy nem lenne-e kedved modellkedni? Megvan a szépséged, az alakod, a kisugárzásod..és hát Justin fotósa is benne lenne.- mondta, mindezt mosolyogva. 
- Ó te jó ég!- tettem a szám elé a kezemet.- Ez komoly? Még jó hogy van kedvem! Köszönöm, köszönöm Scoo!- öleltem meg szorosan, közben éreztem, hogy egész testemet átjárta a boldogság.
- Ez remek! Most..Akkor elmegyek, és megbeszélem Michael-lel az időpontot..aztán majd hívlak!
- Rendben! Köszönöm Scoo!- mosolyogtam még mindig.
- Bármikor!- ölelt meg.- Majd hívlak!- azzal elment.
Úristen! Híres modell leszek, és majd mehetek világot járni! Ó, Istenem!! Ezt el kell újságolnom Justinnak! Gyorsan felkaptam a cipőmet, majd utam Justinhoz vezetett. Mivel Justin megmondta, hogy nem kell csengetnem, mert idézem ~Az én házam a te házad is!~, így nem szokásom csengetni. Mint egy őrült berontottam, majd elkiáltottam Biebs nevét.
- Justin!- de azon nyomban lefagyott a mosoly a képemről, amikor megláttam Őt és Selenat csókolózni...


I know, I know...Nem lett valami nagyon jó és hosszú, de az izgalmakat az utolsó részre hagytam. :) MINDENKITŐL, aki olvassa/olvasta a blogot BOCSÁNATOT kérek! Tudom, hogy 'túl hamar' befejeztem, de sajnos nincsen ötletem...Az utolsó részhez van, amit jövő szombaton fogok megírni! Remélem a másik blogomat olvasni fogjátok, és nem hagytok el! :)♥ SZERETLEK TITEKET! ♥

2 megjegyzés:

  1. Ooh:oo De miéért fejezed bee?:cc Pedig én annyira szerettem olvasniii, azt a sok mindent amin Carly meg Justin keresztül mentek:cc
    Én tuti, biztos, hogy olvasni fogom a máásikat:))
    Egyébként nagyon izgalmasra sikeredet a vége és wáááh *-* már nagyon izgatott vagyok, hogy mi fog ebből kisülni *-* Várom már a kövit:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól írsz!Igaz,két napja találtam rá a blogodra,és máris elolvastam mindet :)
    Sajnálom hogy befejezed ezt a blogot,de a többi blogjaidat persze nem hanyagolom *-*

    VálaszTörlés